
Постачання нафти з найбільшого тихоокеанського порту Росії, Козьміно, не припиняється навіть після введення нових санкцій США. Експорт сирої нафти залишається стабільним, оскільки вантажовідправники та трейдери знаходять способи обійти санкції, залучаючи нові судна під прапорами різних країн. Більшість нафти йде до Китаю через порти Дуньїн, Хуейчжоу та Дунцзякоу. Нафтовий ринок уважно спостерігає за ситуацією, оскільки вона може вплинути на світові ринки нафти. Після посилення санкцій ставки на перевезення нафти з Козьміно в Азію зростали, але зараз частково стабілізувалися. Також варто відзначити, що один з найбільших портових операторів Китаю заборонив танкерам, які перебувають під санкціями США, заходити в свої порти.