
УЗ відновила онлайн-продажі квитків після кібератаки
Укрзалізниця успішно відновила онлайн-продаж квитків на потяги після серйозної кібератаки. Це вдалося зробити за 89 годин безперервної роботи після атаки на операційні системи компанії. Поки що доступний лише базовий функціонал – продаж та повернення квитків на всі маршрути на два тижні вперед. Варто відзначити, що під час кібератаки не сталося витоку конфіденційної інформації. Укрзалізниця спільно зі спецслужбами працює над повним відновленням всіх сервісів, зокрема клієнтських. Каси та вокзали продовжують працювати у звичайному режимі, а поїзди курсують за звичайним графіком. Однак можливі тимчасові технічні проблеми через велику кількість користувачів, які використовують сервіс одночасно.