
ЗМІ назвали суму витрат фармкомпаній на рекламу в Україні за 2024 рік
У 2024 році фармацевтичні компанії в Україні витратили понад 4 мільярди гривень на рекламу своїх препаратів. Ці витрати вони перекладають на пацієнтів, враховуючи їх у ціні ліків. Реклама на телебаченні склала значну частку цих витрат, а також компанії активно просуваються в інтернеті, витрачаючи кошти на YouTube, Facebook, Instagram, Google Ads, Tik Tok та Telegram. Українські фармацевтичні компанії також оплачують рекламу лікарям, форумам та самітам. В той же час, у Європейському Союзі реклама ліків суворо обмежена або заборонена. Автори публікації висловлюють занепокоєння тим, що компанії замість інвестування у нові технології концентруються на створенні попиту на свою продукцію.