
Ліло і Стіч випереджає Місію неможливу за касовими зборами
У світовому кінопрокаті стартували два фільми – “Ліло і Стіч” та “Місія неможлива: Фінальна розплата”. “Ліло і Стіч” зібрав $183 мільйони, хоча витрати на його створення і рекламу склали близько $200 мільйонів. Фільм показує стабільний інтерес глядачів, особливо серед сімейної аудиторії. З іншого боку, “Місія неможлива: Фінальна розплата” зібрала $190 мільйонів в перші дні прокату. Проте витрати на створення цієї частини склали більше $400 мільйонів, що значно перевищує попередні фільми серії. Незважаючи на це, це найкращий старт у всій історії франшизи, трохи обійшовши попередню частину “Місія: Наслідки” за зборами у перший вікенд в прокаті.