
Ринок смарт-годинників падає п’ятий квартал поспіль
У першому кварталі 2025 року глобальні поставки смарт-годинників зменшились на 2% порівняно з попереднім роком, що вже п’ятий квартал поспіль із зниженням, повідомляє Counterpoint Research. Головними причинами цього стали сповільнення зростання на індійському ринку та скорочення постачання Apple Watch. У той же час у Китаї спостерігалося зростання на 37%, досягнувши найвищої питомої частки з кінця 2020 року. Незважаючи на спад у 9%, Apple залишилася лідером завдяки збільшенню бази користувачів iOS. Потім йдуть Huawei та Xiaomi, які також показали значне зростання завдяки широкому асортименту та конкурентним цінам. У той час як Samsung зазнав 18% втрати через втрату попиту на попередні моделі годинників. Аналітики вказують на те, що споживачі все частіше обирають моделі у ціновому діапазоні $100-200, де відбулося зростання на 21%. Сегмент дитячих смарт-годинників також показав зростання, а лідером залишається китайський бренд Imoo. Попит на смарт-годинники зростає в Північній Америці, Європі та Азії, оскільки батьки обирають їх як альтернативу смартфонам для своїх дітей. У Counterpoint прогнозують, що ринок почне відновлюватися вже цього року з очікуваним зростанням на 3%, завдяки впровадженню ШІ, покращеним сенсорам здоров’я та сертифікації деяких пристроїв як медичних виробів, а також зсуву попиту на преміальні моделі з більшими можливостями та глибшою інтеграцією в екосистеми.