
Після кібератаки Аерофлот працює в ручному режимі
Після серйозної кібератаки російська авіакомпанія Аерофлот була змушена перейти на частково ручний режим роботи. Бортпровідники та пілоти отримують інформацію про рейси через месенджери, такі як WhatsApp і Telegram, або особисто через контакт з диспетчерською. Частина внутрішніх процесів компанії була перенесена на паперовий формат через виходження з ладу російської системи Аккорд та вимкнення комп’ютерів в офісах внаслідок атаки. Системні збої стали причиною недоліків у роботі, таких як призначення кількох екіпажів на один рейс або забуття призначити старшого бортпровідника. Ситуацію ускладнює відсутність досвідчених фахівців, які могли б допомогти у вирішенні проблем. Аерофлот повідомив про часткову стабілізацію роботи після атаки, але повноцінна цифрова інфраструктура ще не відновлена.