
YouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками реклами
З середини серпня автори на YouTube помітили зниження кількості переглядів на своїх каналах. Деякі випадки показують, що перегляди зменшилися навіть удвічі. Хоча Google ще не підтвердила цю інформацію, аналітичні дані та невиразні заяви від компанії свідчать про можливу причину – блокувальники реклами. Деякі ютубери відзначили, що перегляди з різних пристроїв, таких як телевізори, смартфони та планшети, залишилися стабільними, в той час як на комп’ютерах вони значно зменшилися. Google заявила, що користувачі, які використовують блокувальники реклами, можуть впливати на точність підрахунку переглядів. Незважаючи на це, доходи від реклами залишаються незмінними. YouTube також відкинув мови про вплив нових інструментів перевірки віку на базі штучного інтелекту. Ймовірно, що система просто не враховує перегляди з комп’ютерів, де блокувальники реклами поширені найбільше, що пояснює коливання трафіку.