
Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами - експерт
За останні кілька років месенджери перетворилися з простого засобу спілкування в основний інструмент взаємодії між брендами та споживачами. Директор компанії Casino.ua Олександр Бабенко зазначив, що користувачі проводять все більше часу у чатах, де вони легше та швидше можуть спілкуватися з бізнесом. Платформи, такі як Telegram, WhatsApp і Viber, стали не лише месенджерами, але й інструментами для продажу продуктів і формування спільнот. Це дозволяє компаніям знизити залежність від алгоритмів соціальних мереж. Бізнеси активно використовують месенджери для надання ексклюзивного контенту, підтримки клієнтів через чат-ботів та формування спільнот навколо своїх продуктів. Це свідчить про те, що месенджери відкривають нові можливості для персоналізації та покращення відносин між компанією та клієнтом. У майбутньому ці інструменти можуть стати альтернативою e-mail-маркетингу та соціальним мережам у багатьох сферах.