
У Польщі виявили зовнішнє фінансування виборчої кампанії
Національний науково-дослідний інститут з кібербезпеки Польщі (NASK) виявив політичну рекламу у Facebook, яка, ймовірно, була фінансована з-за кордону та спрямована на польську аудиторію під час виборчої кампанії. Акаунти, які розміщували цю рекламу, витратили більше коштів, ніж будь-який офіційний виборчий штаб, за останні сім днів. Не вказано, з якої країни могла надійти фінансова підтримка. У Польщі незабаром відбудеться перший тур президентських виборів, в якому беруть участь різні кандидати, серед яких існують ліберали, представники ультраправих та директор Інституту національної пам’яті. Польща попереджала про можливе російське шпигунство, саботаж та кібератаки, оскільки є ключовим центром підтримки України.