
Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні
Китайський автовиробник Deepal, який є дочірнім брендом компанії Changan, опинився у центрі скандалу через розсилку рекламних повідомлень через мультимедійну систему в автомобілях без згоди власників. Близько 480 тисяч користувачів отримали рекламу, яка появилася на екрані автомобіля під час його запуску. Ролик рекламував знижку у 10 тисяч юанів на модель S09. Громадськість виразила негативне ставлення до таких дій компанії, звинувачуючи її в нехтуванні приватністю та досвідом власників. У відповідь Deepal вибачилася перед користувачами і пояснила, що мала намір інформувати про ексклюзивну знижку, про яку багато хто не знав. Генеральний директор компанії також вибачився за цей інцидент і висловив сподівання на розуміння власників автомобілів.