
Як Zakaz.ua покращили звітність в NetHunt CRM
У сегменті B2B з тривалим циклом угод виникає проблема перетворення операційних даних на стратегічні рішення. Компанія Zakaz.ua стикнулася з цим викликом, коли вирішила впровадити українську CRM-систему NetHunt CRM для керування складними рекламними проєктами для FMCG-гігантів. Завдяки цій системі, вони змогли централізувати дані про клієнтів, історію комунікацій та угоди, що дозволило побудувати єдиний інформаційний простір. NetHunt CRM також допомогла автоматизувати процес звітності, що дозволило керівництву та команді отримувати актуальні дані в реальному часі. Аналітика, надана цією системою, стала основою для стратегічного планування, що дозволило покращити ефективність маркетингу та продажів. Впровадження NetHunt CRM допомогло Zakaz.ua значно покращити роботу відділу по роботі з брендами, зробивши процеси керованими та результати – прогнозованими.